poniedziałek, 24 czerwca 2013

Niebiesko-zielony makijaż



Lato się rozpoczęło, a mimo wszystko jest trochę chłodnych dni. Na takie dni najlepszy jest kolorowy makijaż, żeby choć trochę polepszyć dzień.




Kolorowe makijaże są dla mnie próbą rozweselenia nieco szarej rzeczywistości. Robienie ich sprawia mi największą przyjemność i bardzo często robię je na co dzień.




Użyte kosmetyki:
Twarz:
- Annavbelle Minerals Podkład mineralny matujący (Natural light),
- Annabelle Minerals Korektor mineralny (medium),
- Maybelline Affinitone Concealer (01 nude beige),
- Oriflame Terracotta Powder (Natural Bronze),
- jako róż Inglot Eyeshadow nr 312,
Brwi:
- Oriflame Eyeshadow Kit,
Oczy:
- Oriflame Tender Cream Caramel,
Usta:
- Paletka Sleek (Acid),
- MIYO OMG! Eyeshadows (no 33 aqua),
- MIYO OMG! Eyeshadows (no 35 ocean),
- Avon Glimmerstick eye liner (starry night blue),
- Orfilame VeryMe Fat Lash Black Out Mascara.


A Wy jaki makijaż wykonujecie na co dzień? 

Buziaki, 
Laura

4 komentarze:

  1. Jesteś jedną z niewielu osób, które tak odważnie eksperymentują z kolorami nawet na co dzień, ale bardzo podoba mi się ten makijaż. Tego typu makijaże bardzo ci pasują ;) Pozdrawiam, plus zazdroszczę genialnych brwi, moje nie chcą tak ładnie wyglądać. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci bardzo :D co do brwi, kwestia wyregulowania i odpowiedniego zadbania - codziennego podkreślenia :) jak będziecie chciały mogę zrobić o nich cały wpis :))

      Usuń
    2. jestem za takową notką, bardzo chętnie poczytam :)

      Usuń